♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

7. srpnja 2024.

ღ Moto 33 i 34 Ϡ iz romana "Sveža voda za cveće"

 






 

 

 

ღ 33 Ϡ Vreme prolazi i ti odlaziš, sve nestaje, zaboravljaju se strasti i glasovi što su ti šaputali reči koje uvek izgovaraju siroti ljudi: " Ne vraćaj se kasno kući, i vodi računa da se ne prehladiš."

 

 ღ 34 Ϡ Zauvek ostaješ u našem srcu.

"Kad sam prvi put videla Mediteran, sedela sam na zadnjem sedištu Selijinih kola, otvorila sam prozor i zaplakala kao dete. Mislim da sam doživela najveći šok u životu.Šok zbog veličanstvenosti."

Nema komentara: