♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

7. srpnja 2024.

ღ Moto 62 - 63 Ϡ iz romana "Sveža voda za cveće"

 

ღ62Ϡ 

Ne sanjam više, ne pušim više, nemam više ni prošlost, prljav sam bez tebe, ružan sam bez tebe, ja sam kao siroče u domu.

 ღ63Ϡ 

Odsustvo oca pojačava sećanje na njegovo prisustvo.



"Osećao
je ogromnu tugu zbog Violete kad su izgubili dete. 
Više je patio zbog tuge svoje žene nego zbog gubitka deteta. Patio je što nije mogao da učini ništa za nju. 
Zbog toga što nije mogao da brine o njoj.
Zbog njenog ćutanja...Zbog toga što nije znao da upita svoju ženu:"Kako si?" 
I zbog toga se osećao krivim. 
Nije čak naučio ni kako da pati. U suštini ništa nije naučio. Ni da voli, ni da radi, ni da daje.
Nije bio dobar ni za šta.
Pao je na Violitu istog trena kad ju je ugledao.
Osećao je da ga privlači sav šećer kojim se činilo da je posuta.
Kao šarena lizalica na vašaru.

...

Želio je da je zadrži samo za sebe, samo za sebe.
Kao što sebi uzimamo kolač koji ne želimo ni sa kim da delimo.
Proždiremo ga sami u svom ćošku

A majka mu je tada izvukla ruku iz torbe, njemu, dečaku kralju. Ali dete je već bilo u devojčinoj utrobi."

 




Nema komentara: