♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

7. srpnja 2024.

ღ Moto 64 - 69 Ϡ iz romana "Sveža voda za cveće"

 


ღ64Ϡ 

Spavaj tata spavaj, ali neka se naš dečij smeh čuje u dubinama neba.

 

 

 

 

ღ65Ϡ  

Samo kratka poruka da kažem da te volimo.

Samo kratka poruka da te zamolim da nam pomogneš da prevaziđemo ovaj bol.

 

ღ66Ϡ  

Smrt majke je naš prvi gubitak koji oplakujemo bez nje.

 

ღ67Ϡ 

Na živom pesku gde život teče raste slatki cvet koji je srce moje izabralo.

" Želju nosimo sa sobom u koferu. Za razliku od ptica selica i korova, ona nema sposobnost prilagođavanja klimatskim uslovima. Promenio sam prozore i otirač na ulaznim vratima, ali sam nastavio da želim isto." 

 

ღ68Ϡ 

Ljubavi koja je plavlja od okolnog neba.

 


 



"Nećeš se udati ni za koga. 

Zauvek ćeš ostati Leonina Tusen. 

Gospođica. 

Uvek ćeš voleti samo prženice, omlet, pomfrit, testanine u obliku školjki, palačinke, pohovanu ribu, belance i šlag.

Odrastećeš drugde, 

u žuboru sveta, na Mediteranu,u Sašinoj bašti, u letu ptica, u zori, u sumraku...

bićeš svugde gde se moj pogled zaustavi.

Tamo gdje je moje srce ostalo, tvoje će nastaviti da kuca."

 


ღ69Ϡ  

"Ništa  ne može dovesti do toga da on izgubi svoj sjaj, ni zbog čega neće uvenuti, taj divni cvet koji se zove sećanje."

 




 

Nema komentara: