♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

7. srpnja 2024.

ღ Moto 38 - 45 Ϡ iz romana "Sveža voda za cveće"

 


ღ38Ϡ Sećanja na srećne dane smiruju bol.

 

ღ39Ϡ Ono najvažnije ne vidi se očima.

 

ღ40Ϡ Baka me je vrlo naučila kako da sakupljam zvezde: samo treba noću da stavim lavor s vodom  nasred dvorišta da bi mi bile pred nogama.

 


ღ41Ϡ Zemlja te skriva, ali te moje srce i dalje vidi. 


ღ42Ϡ Ljubav je kad sretnete  nekoga ko vam saopštava novosti.

 

"Završićemo svi u zemlji.Bože moj, kakvo razočarenje!

I pogledaj ove kosture koje nas iskosa gledaju

I ne dure se, ne ratuj s njima.

Dajem ruku da je tako.

I stoga, nasmeši se..." 


 ღ43Ϡ Kao cvet slomljen dahom oluje, smrt je otela u proleće njenog  života.

 

"Četiri mala života potpuno poništena, pretvorena u prah. Sve zajedno sastavljene jedna do druge, ne zauzimaju ni tri metra, male devojčice...Tešimo se kako možemo, niste patile. Ugušile ste se u snu. Kad je plamen počeo da vas proždire, već ste bile nestale.Nadam se da si bila na poniju, dušo moja, ili u našem zatonu, i izigravala sirenu." 

 

 

ღ44Ϡ Slavuju kad budeš preletao ovaj grob, zapevaj svoju najljepšu pesmu.

 

"Život nikada ne počinje iz početka.Ako uzmete list papira i
pocepate ga, možete zalepiti svaki komad, ali uvek će ostati mesta na kojima je bio iskidan, i nabori i selotejp."

 

ღ45Ϡ Verujemo da je smrt odsustvo, a ona je zapravo tajno prisustvo.

- Svake noći, ponovo bih čula Leoninin glas, njen glas odrasle žene kako mi govori:"Mama,moraš da znaš šta se desilo te noći, moraš da znaš zašto je moja soba izgorela."...Trebalo mi je vremena...Vremena da ponovo budem u mogućnosti da se krećem, da budem u pokretu. -




Nema komentara: