♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

14. kolovoza 2024.

Fafarikul (AGNIESZKA) - Đurđica Čilić


 
 
Ono što mi je bio Arsen u mom jeziku, to mi je Agnieszka Osiecka u poljskom:
zatičem se kako osjećam njezinim rečenicama, mislim njezinim emocijama.

Kažu da vježba
čini majstora.

Na to dodajem:
majstorice se naprosto rode.

Ona je bila majstorica riječi,
a ovo je tek pokušaj da je prenesem u svoj jezik:

 

JA NE ODLAZIM KAD JE VRIJEME

 

Ja ne odlazim kad je vrijeme, makar ne zovu da ostanem

tu, polica kraj vrata nosi breme,  moj šešir leži u dubokom

snu.

I moje  tijelo sve bolje zna

i kad ga od leda tvog sve zebe,

da ne odlazim kad je vrijeme

... srećom po tebe.

 

...

 

Ne odlazim, tuče ura kobna, iako nada već odavno spi,

gasnu dva oka moja čarobna, jer ih više ne ljubiš ti.

I moje  tijelo sve bolje zna

i kad ga od leda tvog sve zebe,

da ne odlazim kad je vrijeme

... srećom po tebe.

 

 

Nema komentara: