♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

7. kolovoza 2024.

Jedan sat zanosa ( U prijateljstvu )

 "Ne znam čak ni šta volim", rekao je, "ali koga sad briga za to? 

Kako god bilo, 

evo šta sam hteo da vam kažem:

meni je život pružio samo jedan sat zanosa i preživio sam ga zahvaljujući vama."

...

Oduvek sam sebe smatrao nezadovoljnim čovekom koji umire vrteći po glavi svoje žali.

No, u trenutku kad odlazim, kažem sebi sa oduševljenjem: Onaj sat sam preživeo.

Shvatite me dobro, nije on uspomena koje se sa radošću sećam, nešto što mi je pomoglo da proživim sve ostale sate.

On je postao moje meso, moje kosti,moja krv, ceo je prešao u mene.

Ja sam taj kratak i besomučan zanos."

 

Mjuriel Barberi

 

 

NAPOMENA UZ CITAT:

 Jedan sat zanosa
 Žak je preživio
 u prijateljskoj vezi
i mogaao je mirno u smrt.


Nema komentara: