♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

11. svibnja 2014.

Dobrodošli u 2014.godinu


Dobrodošli u 2014.godinu 
Ž i v j e l i



Lily of the West
Укупно приказа странице 
12862

 Čudno je kako u jednu istu osobu spakujemo 

svoj mir 
i
 nemir




Ljubim ti konture i pozivam da uđeš u ovu stranu akvarijuma. 
Ovdje je drugačiji svijet 
ja želim da ti ga 
pokažem.



PJESME IMAJU SVOJE VRIJEME 

PREZIR POČINJE, KADA SVE SHVATIŠ


Bora Čorba





Ne očekuj da te iko razumije radi svoje ti si čovjek
 od zanata
 svu nesreću oko tebe što se vije
 stvorile su sitne duše 
iz 
inata.


 ❤❀❤


T U P E R
 ❤❀❤


LJ U B A V
ČITAVA KNJIGA U JEDNOJ RIJEČI, CIJELI OKEAN U JEDNOJ SUZI, 
SEDAM NEBESA U JEDNOM POGLEDU, 
VIHOR U JEDNOM UZDAHU, 
GROM U JEDNOM DODIRU, 
HILJADU GODINA U JEDNOM TRENU !


 ❤❀❤


Pesma ženi

J.Dučić
Ti beše misao moja očarana, simbol svih taština, porazan i leden.
 A ti ne postojiš, nit' si postojala. 
Rođena u mojoj tišini i čami, 
na Suncu mog srca ti si samo sjala
 jer sve što ljubimo - stvorili mo sami .





Bog stvori čovjeka na svoju sliku
 Kad Bog započe stvaranje neba i zemlje, zemlja bijaše pusta i prazna i tmina na površini
bezdana.




Naši životi počinju da se gase 
onoga trenutka kada zašutimo o stvarima koje su bitne

 M. L. King Junior



Artur Schopenhaue

Čovjek pun duha i u potpunoj se samoći izvanredno zabavlja svojim mislima
 i
 fantazijama, 

dok glupaka ni neprestana promjena društva, 

prizora, šetnji i zabave, 

nije u stanju obraniti od mučne dosade



Ne otvaraj dušu na vjetrometini.
Ne puštaj svakoga blizu sebe.
 Prehladićeš emocije,
 a one se teško i sporo liječe. Istrošićeš snagu.




Zato sad nosim ovaj oklop
i dobro mi je.
 Ne žalim se ja, ali žale se ljudi oko mene.
Valjda im smeta što me ne mogu uništavati kad god požele







 UTAPAM SE,
 A TI MI PRIČAŠ O VODI 





*¨*✿

 B A J A G A

TAMO KUD IDEŠ!
BESKRAJEM PLOVE JATA BELIH ŽDRALOVA. 
ZAMISLI SVETLO!
KAKO TE NOSI KAO DA SI PRAŠINA. 
POLETI I PEVAJ!
DOK LETIŠ NEKA ZVONI TVOJ GLAS.
 I NEK SVEMIR ČUJE NEMIR
NEBO PEVA SA NAMA!





E, tišine ne možeš poklanjati svima. 
U tišine stane iskrenost i ono što jesi,

 ti. 
Tišine ne lažu.




 NE ČINI DRUGOME ,



ONO ŠTO NE BI VOLIO DA SE TEBI ČINI .

Ole Lole

Obuci heklane sokne,
 one sa štrafticom,
 pače
~Da lakše odrede dokle su ti alapače!
~ Lole ~
 Razigraj nožice brze, nosićem do neba dopri 
 Nije ni čudo što nas mrze
Kad smo tako dobri!




NAJTRŠAVIJA GLAVICA

Možda

 ti i ne slutiš koliko volim tvoju tršavu glavu, 


detinju glavu koja


miriše na sapun i penušavi aprilski vetar, 


glavu u kojoj stanuju samo boje

 visoke, ogromne, nedostižne.


*¨*✿

Veliki čovjek postavlja stroge zahtjeve sebi,

mali ih čovjek postavlja drugima. 

 Konfučije


*¨*✿

Nikad se mržnja ne uklanja mržnjom.

Samo blagost briše svaku mržnju.

 To je zakon vječan i nepromjen



BudA





LaFaTeR 

Ako hoćeš da budeš mudar, 
nauči pametno da pitaš, pažljivo da slušaš,
 mirno da odgovaraš
 i 


da prestaneš kad nemaš više šta da kažeš.



Negdje postoji netko
Kao ti

Negdje postoji netko 
Kao ti 

Kome treba tvoja ljubav

 Kao zemlji kišne kapi






U našoj noći

sve je isto ista su nam jutra kao i nekada.

I mi smo isti i ono u nama.



Jordan Aleksić



 lily ♥.♥.♥.♥ krin 


Ne postoje velike stvari .
Postoje samo male , učinjene s mnogo ljubavi

TadijeviĆ


lily ♥.♥.♥.♥ krin 








Ramanudža

Ne traži od tananog jasmina da se isprsi pred gromom.


Ne traži od sićušne pčele da preleti beskrajno more.


Ne traži od žene koja te bezmjerno ljubi da bude robinja tvoja.


Sve pod nebom svoju sudbu ima i ne diraj u to iz obijesti svoje.







Ti možeš lagat svakome

¸. ✶ * ♪ ♫ . ¸ ¸. ✶ * ♪ ♫ . ¸ ¸


Nemoj se penjati kad drugi pada.
  Jevrejska poslovica


Ako imaš gorčinu u srcu,
 šećer u ustima neće ti pomoći.
 Jevrejska poslovica



"U mom tijelu je vrijeme i polako me slabi.
 U mom je tijelu vrijeme i mene biva manje"
A.B.Šimić


Kad me jednom za Vas ne bude
Ostaće stihovi
 i
 pjesme koje sam birala 
za Vas 

Uživajte u blogu!


Čudno je kako u jednu istu osobu spakujemo
 u svoj 
mir i nemir








Čuvaj se žurbe,
jer 
ona uvijek dovodi do kajanja:
 onaj koji žuri govori prije nego što nešto sazna,
 odgovara prije negoli nešto shvati,
odluči prije negoli nešto provjeri,
kudi prije nego se u nešto uvjeri.

 Arapska poslovica






LJUBAV JE ČIN VJERE
i
vrijeme nije moj parametar

lily ♥.♥.♥.♥ krin 




"Ponekad
pustim plimu da pobedi
 i da me
 s tobom 
povredi "






Ljubav nije vještina.



 To je pitanje dara kao i poezija.
Krleža



ZatO
Zato umri i nosi se,
al` moj vetar ti ne osećas u kosi bre!



Pa eto, mogu ti reći da mi nedostaješ i večeras. 
Ništa više nego prethodne večeri.
 I ništa manje od sledeće večeri. 
Ali neću ti to reći
Naravno da neću.
 Osetit ćeš ti to već sama. 
Kao što i ja osećam da negde nekome nedostajem.






RAZUMIM SVE ,AL NE RAZUMEM LJUDE


“Ako ne znaš kuda ideš,
svaki te put vodi do
– nigdje.”



❤❀❤
AmenO
 ❤❀❤


Umijeće ljubavi 

Želim da rasteš i da se razvijaš radi sebe samog,
 i na svoj način, a ne da bi meni služio. 
Jer volim te i osećam da sam jedno s tobom, 
ali s tobom takvim kakav jesi, 
a ne kakav bi meni odgovarao kao objeka
t koji bi ja koristila.
Erich Fromm


Put umetnosti uopšte je neizvestan,
varljiv i težak,
 a igra je ponajteža i najvarljivija od svih umetnosti,
čak 
ozloglašena i opasna stvar. 



Ono što pripada srcu neka u srcu i ostane.




Srce ovo nadprosječno je jako 
jer istovremeno kuca 
za
 tebe i mene


Starry,starry night




"Zvijezde me uvijek potiču na razmišljanje.“

 ❤❀❤

Čovek
Desanka Maksimović 

 Samo sam ja preživela smrt voljenih bića,
 i mnogo mi se dragih prijatelja izgubilo u dubini mraka, preživela sam niz izdaja i kleveta i rastanaka
i opet mi se hoće 
i
SUNCA I SVETA.






Kraj je uvijek na kraju 

Sada te srećem samo u snovima,
jer 
labirinti moga um
a još su jedina mjesta po kojima zajedno sa mnom hodiš.
Ja često izgubim moj put i lutam bez cilja
dok ponovo ne naletim na tragove tvojih koraka,
skrivene već iza idućeg ćoška.
Grozničavo proganjam tvoju sjenku,
ali
 ona se već gubi na jutarnjem suncu
i ja proklinjem novi dan
što me lišava tvoje prisutnosti.