♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

2. svibnja 2014.

BaLaŠevIĆ


Rekla je još, 
da joj je lakše što zna kad ću otići. 
Da sam Maslačak, 

da bi inače večito brinula koji će me vetar oduvati...
Verovala je
 da se samo oni koji se rastanu poljupcem mogu ponovo sastati,
 jednom i negde...



O, 
da povrijedila me!

 Nisam to hteo da priznam ni sebi,
 a 
još manje njoj.
Izgubio bih sve bitke tim priznanjem.
 A ovako, 
ne priznajući ni njoj,
 ni sebi, 
gubio sam dve najvažnije stvari u životu.
Nju i sebe...




 Ali ona se katkad tako lepo smeši... 
Pet minuta u njenom društvu mi bude kao da sam dobio na loto-u.
 Hodam ulicom poput nekog narodnog heroja, u trenutku narastem iznad svih zgrada,
 i 
u celom svemiru nema jačeg i moćnijeg stvorenja od mene... 
I zato me one tri ne zanimaju... 
ne bi me zanimale 
ni da ih je trista,kada hoću tu jednu!




Retko odlazim kući, 


pišem još ređe i slike su bleđe i bleđe, 

lepe potiskuju ružne.

Al’ nekad poručim piće i tako to krene,
pa stignem u svatove njene, 
sve prave su ljubavi tužne.

Nikom ne pričam o tome, brzo dođe taj talas i
znam da ću da potonem
Spas mi donose cigani,
 oni imaju srce za svakog od nas,briga njih
Oni me pitaju šta da sviraju.




 Nikom ne pričam 

tome,
 brzo dođe taj talas i znam da ću da potonem  




SVE PRAVE LJUBAVI  MOŽDA I JESU TUŽNE,
ALI NE ZNAČI DA NISU VEČNE.