♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

1. svibnja 2014.

Fil Bosmans ~ Srcem kroz godinu



Zašto?
Na što se tužiš?

Je li ti posao pretežak?
Ili više ne možeš raditi?
Nemaš vremena za izlaske?
Ili se po cijeli dan dosađuješ?
Imaš premalo novaca?
Ne možeš si priuštiti ovo ili ono?

Na što se tužiš?

Danas sam posjetio jednog čovjeka kojemu je četrdeset godina 
a neizlječivo je bolestan.

 Već tri puna tjedna strašno trpi.
To se jednostavno ne može ni gledati. 

Žena mu bespomoćno sjedi uz uzglavlje, 
a kod kuće čeka petero djece. 
Taj me čovjek pogleda i upita: 
"Zašto"?
Strašno me je to potreslo.

Da, zašto?
Zašto on, a ne ja? 
Zašto ja, a ne ti?

Nitko mi na to ne može odgovoriti, nitko:
Imam jedino Boga.
On sav naš život vodi k cilju
kroz trpljenje i smrt

On me iznenada pita
zašto nisam zahvalniji i sretniji
sa svojim zdravljem.

Danas sve mora ići brzo.
Pokušaj u ovome vremenu koje nema vremena
ostati čovjek.

Ne daj da te gone!
I puž je stigao Noinu lađu.