♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

9. svibnja 2014.

Zemlju si očarala ✿⊱╮ Zauvijek si mene uzela ✿⊱╮Moja Marija


✿⊱╮

O istinskoj,
 golemoj ljubavi se ne govori. 
Ona se živi. 
I šuti.



✿⊱╮ 

Takav je život 
da čovek često mora da se stidi onoga što je najlepše u njemu 

da upravo to da sakriva od sveta, 
pa i od onih koji su mu najbliži.


Ivo Andrić


✿⊱╮



Povedi me u kut svijeta neki tih.
Da te ćutim.
Da te dišem.
 Da te snim.
 Šta je život? Oka treptaj. Tajna tajne. Između dva otkucaja srca stane.

Enes Kišević

✿⊱╮ 



U našoj noći sve je isto
 ista su nam jutra kao i nekada. 
I mi smo isti 

ono u nama.

Jordan Aleksić


✿⊱╮ 

Zemlju si očarala
*✫...(⁀‵⁀) ...✫....✫. `⋎´ ✫ ✫..(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫...`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✫..✫¸.•°
Zauvijek si mene uzela
˜˜”*°•.✫ ✫* *
Moja Marija


✿⊱╮ 

 Ostala je knjiga sa par nepročitanih strana
 i 
neke stvarčice od herendi porcelana.
 I jedan pulover u kom si bila… I ostala je ploča
 “Best of Ru Cooder”
 i 
fina mala plava kutijica za puder 

ja sam te ostao željan, 
dok 
me bude moja mila…
Balašević



✿⊱╮

Koliko to na njoj ima tajnih mesta koja bih želeo da poljubim? 
Ali, ne sad. Jednom. Možda… 
Ja sam momak staromodan.
 Prevaziđen.
Po mojoj religiji, moja želja je samo pola želje…

Ako ikad budemo spavali zajedno, to će biti onako kako sam zamislio.
I kako Bog zapoveda.
 I
 niko neće spavati za vreme tog spavanja.

 Laku noć, njene pospane oči…



✿⊱╮


Ne znam s kim se vi družite, ali ja već više meseci,
 kako sednem za neki sto, čujem kukanje.
 Žale se ljudi na dinar,
 na cene, na penzije, na situaciju ovde 
ili tamo,
 na mlade, na stare... 
I kukaju...
 Sve mi je dosadnije, zato, da se viđam i da se srećem.
Pa mi je lepše da se zatvorim u svoju sobu... da prelistam neku poštenu knjigu
 i
 da još malo verujem, 
đavo ga odneo, da na svetu ima i lepih stvari...
A
 ima ih.
 Verujte


✿⊱╮ 


Ti
 si oluja na moja ramena nasukana'' – 
rekao joj je dok je spuštao usne na njeno rame.
 '' I šta bi sa mnom'' – 
pitala ga je koketno.
 ''Znam samo da te ne bih naiskap popio, ne bih ni kapljicu tebe prosuo... 
Ne, tebe ne...


✿⊱╮

Trebalo mi je neko vrijeme, 
no shvatila sam da volim sebe kada sam se prvi put uspjela nasmijati u trenutku kada sam zapravo htjela plakati.
Bio je to dobar osjećaj.
Tada mi je sinulo da je to suština ljubavi prema sebi – 
kad si u stanju sebi oprostiti
 poraz ili pogrešku
 i
 ne dati im veću važnost nego dobrim stvarima.

 Merita Arslan


✿⊱╮

Ni za jednu životnu stazu ne postoji vodič,
svaka je neispitana, neponovljiva, 
zato je u životu avantura pravilo, 
a ne izuzetak, 
jer je putovanje kroz neispitane predjele,
 koje niko poslije nas ne može ponoviti, 
sve se staze potiru, 
uvijek nanovo se stvara nova konfiguracija, uvijek se ukazuje drugi pejzaž,
 druga klima, za svakog posebno.
Zato moram da budem svoj vlastiti vodič,
 prvi i posljednji putnik na putu 
kojim samo ja mogu proći.
Lako ću pregaziti opasne bujice
 ne gazeći ni do članaka, 
ili ću se udaviti u smiješnom potočiću, 
kao niko.
Ali ne mogu da čekam, 
ne mogu...


✿⊱╮


Kada postigneš ono što si želio u borbi za sebe 
I svijet te učini kraljem tog dana,
 Samo priđi ogledalu, pogledaj se 
I vidi šta taj čovjek ima za reći. ... 
Jer to nije tvoj otac, majka ili žena čije sudove moraš da prođeš; 
Osoba čije mišljenje najviše znači u tvom životu 
Je ona koja te gleda iz ogledala.
Neki ljudi mogu misliti da si iskren prijatelj
I smatrati te idealnom osobom,
Ali čovjek u ogledalu 
će reći da si samo propalica 
Ako nisi u stanju da ga pogledaš ravno u oči.
Njemu treba ugoditi, ostali nisu važni.
Zato što je s tobom otvoren do kraja. 



✿⊱╮


Dok se izmakneš društvu,
 dok potražiš pero, hartiju i samoću, 
dok ponovo prepoznaš dušu 
iznakaženu gnevom, 
dok se s mukom prisjetiš vala koji je dušu taknuo 
i ponio te u samoću, 
u to je 

osjećanje rad kog si došao, nesrećni pjesniče, davno iščezlo. 
I ostane sjeta. 
Tiha zamišljenost nečeg što je minulo zauvijek
 a 
da nikad nije ni bilo
 ili 
bar nikad duže nego što vjetar pomiluje čelo kad hiti poljima.