♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

9. svibnja 2014.

Majske Minijature II






Vjetar je sreo prekrasan 
Cvijet i zaljubio se u njega.
I dok ga je nježno milovao, 
Cvijet mu je uzvraćao sa još više ljubavi izražavajući je bojom i mirisom. 
No Vjetru se to učini nedovoljnim te on riješi:
 - Ako dam Cvijetu svu svoju moć i snagu,
 on će mi uzvratiti sa još više ljubavi.
 I Vjetar zapuha ka Cvijetu moćnim dahom svoje ljubavi. 
No Cvijet nije izdržao tu burnu Vjetrovu strast 

slomi se. 
Vjetar kad to vidje pokuša svim silama da ga podigne sa zemlje
 i 
oživi, 
ali mu svi napori ostadoše 
uzaludni. 
On onda odluči da se smiri i zapuha ka Cvijetu nježnim dahom svoje ...









ZAPIS U OČIMA
 Vidim da se divim
Divim se kad vidim 
A vidik vas mi sad
Sad u bojama sivim
 I ne znam tad
 Da li da vid vidam 
Ili 
drugačije
 Neke vidike 
Da zidam?




Veza Muminović sa bloga






Zaljubiš se 
jer je to tebi potrebno,
 a voliš jer je to 
potrebno nekom drugom. 
Ne misliš... 
Jedno je kad čezneš 
za nekim ko je daleko, 
a drugo kad čezneš za nekim ko je kraj tebe tu...








Kad krenu mali svatovi 
jer smo mi, jer smo mi 
tako mnogo zeleli 
znaju to i ljiljani 
uvek samo gledali 
nikada, nikada 
nismo se poljubili