♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

10. svibnja 2014.

JA I MOJA SJENA



JA I MOJA SJENA

sjenu svoju ne mogu da zgazim

pokušavam dugo da ostanem budan


vrebam stalno svakog trena pazim

ne pomaže ništa trud je uzaludan





nekad iza nekad ispred mene


mojim kratkim putem luta kojekuda

dopizdile već mi njene opomene

razbit ću joj glavu odgristi joj muda




ponekad sa strane ona mene prati


govorim joj idi ne treba mi društvo


odem korak naprijed ne želi da shvati


baš si glupa sjeno tvrdoglava uštvo




ostavi na miru moje besmislice

nisam ja od onih što čekaju sreću

zašto vječno gunđaš pokaži mi lice

kada jednom odem povesti te neću