♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

9. svibnja 2014.

ApRiLsKe MinIjAtURe VI








Proljeća Ivana Galeba
 Vladan Desnica

Još jedno proljeće!
 S proljeća u nama uskrsavaju sva naša minula proljeća.
 To su godovi duše. 
Svako je od njih jedno mitarenje:
 iz njega klisne biće u novom perju i uzlijeće k suncu sa cijukom novim. 
Čovjek vjeruje da je njegovo djetinjstvo, 
zaglušeno čitavim docnijim životom,
 zauvijek pokopano. 
A ono se negdje pod starost odjednom opet javi i snažno provali na sunce.
 Čovjek vjeruje da je proljeće, 
to djetinjstvo zraka, za nj zauvijek umrlo, a ono se, s novim strujanjem soka pod zimskom otvrdlom korom, ponovo razbudi i glasa.





Pokušaj, 
zamisli da ti je lijepo,
 i da sam ti potreban. 
Ako se dovoljno uživiš, biće gotovo istina. 
Meni je već lijepo, potrebnija si mi od vazduha, večeras, uvijek,
 napolju je ledeno, ničeg nema. 
Zagrli me jače, priveži me uza se i za ovo mjesto


















 Bosna i Hercegovina 91
 Sjedinjene Američke Države 9
 Hrvatska 5 
Njemačka 4 
Australija 3
 Srbija 3
 Austrija 1 
Kanada 1 
Kolumbija 1
 Francuska 1










Đurđevak

U narodu je ovaj cvet poznat i kao đurđevo cveće, 
biserak, đurđica ili carevo cveće. 
Ime đurđevak potiče od latinske reči Canvallis, 
što znači dolina, 
jer ova biljka masovno raste u dolinama, 
na brdskim livadama 

u
 hrastovim šumama.












P R I J A T E LJ I 

 Charles Baudelaire

Ne vidim nikakvu utjehu u tome što ću nadživjeti prijatelja
 i 
ostati samo spomenik
 prošlih vremena.





















LJ U B A V ,

ČITAVA KNJIGA U JEDNOJ RIJEČI,

CIJELI OKEAN U JEDNOJ SUZI,
SEDAM NEBESA U JEDNOM POGLEDU,
VIHOR U JEDNOM UZDAHU,
GROM U JEDNOM DODIRU,
HILJADU GODINA U JEDNOM TRENU!

T U P E R



Horhe Luis Borhes

Knjiga koja želi da traje je ona koja se može čitati na različite načine. 
U svakom slučaju treba da omogući različito, promijenjljivo čitanje.
 Svaka generacija čita velika djela na drugačiji način."














https://www.youtube.com/watch?v=eJ7LW4um8Qc 

Ne stoj pokraj mojeg groba i nemoj tugovati 
Ja nisam tamo; ne bih u njemu mogao spavati!
S tisuću i jednim vjetrom letim. 
Ja sam poput dijamanta,blistavi sjaj snijega, 
Na zrelome žitu sunčeva zraka; 
ja sam nježna kiša jesenja. 
Kad se budiš u miru jutra,
 ja sam uzlet ptice iz svog gnijezda. 
Tu sam! 
Pogledaj! 
Na noćnome nebu blaga zvijezda. 
Ne stoj pokraj mojega groba i nemoj plakati.
 Ja nisam tamo; 
ja ne mogu umrijeti."

Epitaf iz tradicije američkih
 Indijanaca



Specijalna pošiljka













Ne teče to rijeka,
 već voda, 
ne prolazi to vrijeme,nego mi 




Razlika je što se daje i šta se piše



Passenger - Let Her Go 


 Pustio je da ode 
Ma, svetlo ti treba samo kad je slabo 
Sunce ti nedostaje samo kad sneg počne
 Shvatiš da je voliš tek kad je pustiš da ode
 Shvatiš da si bio visoko tek kad padneš 
Putovanja mrziš samo kad ti kuća nedostaje 
Shvatiš da je voliš tek kad je pustiš da ode
 A pustio si je da ode







Pomračenja Sunca se očekuju 29. aprila i 22. oktobra.
 Prvo će moći da se vidi u Indoneziji, istočnom Sibiru i u Australiji.
 Osim toga
Zemljani će moći jasnije da vide i Mars.
 On će se 9. aprila približiti našoj planeti.
 Takođe će se u prvoj polovini godine našoj planeti primaći i Saturn, Venera i Jupiter
. Sa Zemlje će se na jesen bolje vidjeti Neptun i Uran.








Ne postoji taj na ovoj planeti
 ko bolje zna od tebe kada ujutro ustaneš,
 šta je to što je došlo na red da uradiš,
 učiniš ili iskažeš i ispoljiš na bilo koji način 

zato 

SLUŠAJ SEBE