♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

10. svibnja 2014.

Goli pesnici





A, šta bi pesnik bez svoje tuge?

Marina Cvetajeva 

Bio bi tužan. Bio bi još jednom pesnik.

Ne postoji mesto za ta naga, neprihvaćena, tela.
 Mi nemamo tlo. 
Mi imamo večnost. 
Mi nemamo jezik.
 Mi jezik stvaramo. Mi nemamo sreće. 
Mi tugu za sreću imamo.
Mi nemamo na kraju krajeva ništa. 
A, 
ništa je sve. 
Mi goli i bosi tumaramo po svetu.
 Ko za nas oči ima, neće se stideti te golotinje. 
Ko ih nema. 
Taj će ljut kuditi, taj će hvaliti, ne znajući da je pesnik uklet sobom, i da svo prokletstvo nosi kao dar; 
da sav svoj dar nosi kao
prokletstvo.