♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

4. veljače 2015.

Isidora Sekulić: Pisma iz Norveške


Pitaćeš me: 
da li mi je teško u zemlji kamenja, leda i siromašnih ljudi? 
Pitaćes me: 
zašto sam opet na severu kad ima krajeva
 gde se gazi cveće, 
gde sunce i stenu moze da užari, 

čoveku pravo u srce sija! 

Zašto! 
Volim kad čoveka iz dana u dan glođe neki strah,
 a 
čovek se ume isceliti;
 kad mu aveti svaki dan nešto uzmu, 
a on se ume odreći. 
Volim 
onoga koji kamen ore
 a ipak ima hleba.
 Onoga koji kaže da je sramota uvući jedrilo 
kad 
zatrube vetrovi i bure, 

koji otvorenih očiju sme da gleda kako
 u 
peni talasa
 kotrlja brodolom