♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

14. veljače 2015.

I kada ne bi postojala / Joe Dassin - Et Si Tu N'Existais Pas...

I kada ne bi postojala
Reci mi zašto bih ja postojao
Da tumaram po ovom svijetu bez tebe
Bez nade i bez kajanja
I kada ne bi postojala
Pokušao bih da izmislim ljubav
Poput slikara koji pod svojim prstima vidi
Kako se rađaju boje dana
i koji ne odustaje.
I kada ne bi postojala
Reci mi za koga bih postojao
Za uspavane prolaznice u mom naručju
Koje nikada ne bih volio
I kada ne bi postojala
Bio bih samo jedan trenutak više
U ovom prolaznom svijetu
Osjetio bih se izgubljenim
Imao bih potrebu za tobom
I kada ne bi postojala
Reci mi kako bih postojao
Mogao bih se praviti svojim
Ali to ne bi bilo istinito
I kada ne bi postojala
Mislim da bih je pronašao
Tajnu života, razlog
Da bih te jednostavno stvorio
I gledao