♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

10. veljače 2015.

Meša Selimović







Smatrao sam  dužnošću
 i srećom da sebe i druge čuvam od grijeha.
 I sebe, uzalud je kriti. 
Grješne misli su kao vjetar, 
tko će ih zaustaviti.

 U čemu je pobožnost, 
ako nema iskušenja koja se savladavaju? 
Čovjek nije Bog,
 i 
njegova snaga je baš u tome da suzbija svoju prirodu,
 tako sam mislio… 

Sad o tome mislim drukčije… 
Svijet mi je odjednom postao tajna, 

ja svijetu, 
stali smo jedan prema drugome, začuđeno se gledamo, 
ne raspoznajemo se,
 ne razumijemo se više…