♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

5. veljače 2015.

Black and red ~ boat on the river







FoR 7. februar 2015. 









 Nije važno koliko smo puta udahnuli dah. 
Hej, 
važnije je koliko smo puta ostali bez daha.












Igraj se 
sa mnom kao sa detetom malim, 
nemoj nikada kao 
sa ženom.

Kao dete ću razumeti sve 
onako kako mi kažeš. 
Kao dete ću te voleti iskreno i čisto..

Kao dete, 
gledaću u tvoje oči kao da je u njima oaza
 jedina na svetu.

Kao dete,
 pružiću ti ljubav i onda kada
 tvoja
 tuđim putem luta...


Kao dete, 
oprostiću ti sve male nestašluke, 
kao što odrasli opraštaju deci...

Opraštaju, 
a
deca im se za to dvostruko oduže, 
uvek iznova, 
po hiljadu puta..


Kao žena. 
 Uh! 
Kao ženu me nemoj dirati, 

nemoj se sa njom igrati. 
 Žena u meni, 
zavoleće te strasno i jako.

Žena u meni, 
naroniće suza da potope ovo malo sveže zemlje što ostaje za nama..

Ženu u meni, 
 slomićeš u samo dve tihe reči.
Vrlo lako..

Ženu u meni, molim te - ne traži..
 Jer, ako se sa mnom, kao se ženom igrao budeš..
Smrvićeš ovo dete u meni.