♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

18. veljače 2015.

LuNjo




Đorđe Balašević
Lunjo


Lunjo, moj stari kofer 
opet mirise na sive ceste 
a tvoja soba na mandarine 
i pržen kesten

I toplo je tu 
tu ispod tvog krova
o, dobro je tu 
u zamku iz snova 
pa sretna ti Nova

Lunjo, sad ću ti reći 
i više nikom i više nikad
svako je od nas ponekom sličan 
al' ti si unikat

Pročitaš me, znam
od slova do slova
prećutiš to, znam
ko pametna sova
pa sretna mi Nova


Ti uvek znaš najbolji način 
s tobom lako stižem na tron
ti si ta nit, taj retki začin 
koji daje poseban ton

Ti si mali čarobnjak
koji donosi spas 
a svi ti pajaci na pokretnoj traci 
nek žure bez nas

Lunjo, ako me traže 
ti slaži da sam odavno mrtav 
spusti roletne i navij sat 
na sredu, četvrtak

A napolju mraz i magla i zima
a napolju mrak, al' ovde sve štima 
od kad tebe imam



Posted: 18 Feb 2015 12:01 PM PST





Bosna i Hercegovina
91

Njemačka
5

Srbija
3

Sjedinjene Američke Države
3

Egipat
1


Total page views Lily of the West

37,928








Posted: 18 Feb 2015 11:16 AM PST


Bogu fala, noć je zvezdana,
Dok malenom lađom brodarim.
Od Bečeja pa do Bezdana,
Velikim Kanalom.


Ja sam ovaj vek odvojio,
Da ti služim i gospodarim.
Staru robu sam raskrojio,
Ne šali se šalom.


Plava sokla i biber crep,
Ume život da bude lep
Da smo zdravi i da je nama ljubavi,
(Da je nama ljubavi)
Nema se kad za žaliti,
Nemoj se sad uspaliti,
E, Moja Ti, nemoj da Ti moram faliti.





Balašević je Balašević,

al  i 

 mi smo mi  
          
: *



Posted: 18 Feb 2015 11:03 AM PST


Lole, 
moja si pokretna fešta  

Moj tajni prolaz kroz mrak
I sve bi bilo koješta 
da tebe 
nije 




Posted: 18 Feb 2015 10:02 AM PST








Posted: 18 Feb 2015 09:45 AM PST


Tvoje je samo to što daješ 



tu istinu su spoznali svi
 koji su davali 
bilo što i bilo kad