♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

14. veljače 2015.

Ranko Marinković / Ruke



Ruke. 
Svemu su krive ruke. To je kod nas i kod majmuna koji jedini medju životinjama imamo ruke!
I gledao je ruke. Ruke pametne i vrijedne, svemoćne i lukave, strašne, zločinačke ruke. Mogu se stisnuti u šaku, raširiti u lepezu i sklopiti u najropskiju molitvu. Njima se može dohvatiti nož i pištolj i protivnički grkljan…
Rukama se može zadaviti!
Ta ga je činjenica zaprepastila.
 Ovim istim rukama kojima se miluje draga po kosi i pas niz dlaku, kojima se odmahuju pozdravi i šalju poljupci onima koji odlaze ili onima koji ostaju… Ruke rade, grade, stvaraju, onda opet uništavaju i ruše što su stvorile. Lude ruke. 
Ruke hvataju ruke, uvjeravaju se stiskom o medjusobnom prijateljstvu, bratstvu, solidarnosti i vjernosti do smrti, zatim ruke ustaju protiv ruku, bore se protiv ruku, sakate ruke. 
Ruke ubijaju ruke.
 Ruke ubojice. Svemu su krive ruke, to je jasno.
 A da nema ruku? —
 nosovi bi nam se izdužili u surle ubilačke, bili bismo mali dvonožni opaki slonovi.





Posted: 14 Feb 2015 01:38 PM PST


Sad kad spavaš opijena
kad je noć ko jasmin meka

pusti da ti leut svira
trajna nina nina nena






"Ja imam samo san, običan malecki san
u kome sam za pedalj bliže ponekoj zvezdi i ptici"





I kada ne bi postojala
Reci mi zašto bih ja postojao
Da tumaram po ovom svijetu bez tebe
Bez nade i bez kajanja
I kada ne bi postojala
Pokušao bih da izmislim ljubav
Poput slikara koji pod svojim prstima vidi
Kako se rađaju boje dana
i koji ne odustaje.




ŠTO JEDNOM ČOVEKU TREBA 
ODAVNO IMAM JA 
SREBRNI DUNAV I ZLATNA POLJA 
SVE ŠTO SE KUPITI DA 
SVE ŠTO SE KUPITI DA 
ALI NA TOJ SLICI FALIŠ TI 
DA BI BILO MALO NEŽNOSTI 
ALI NA TOJ SLICI FALIŠ TI 
KAO JEDNO ZRNCE LJUBAVI




Srpska pravoslavna crkva proslavlja danas 
praznik svetog Trifuna,
koji se u narodu slavi kao zaštitnik mnogih zanata,
pre svega vinogradarskog,
ali i bračne ljubavi i vernosti.


LiBaR



Dajem ti verse i note
sve moje šarene perle na dar
još te mogu pjesmom kupiti
lukavo i slatkorječivo
jos uvijek mogu ti podvaliti ljubav



I sve ću ti obećati
baš sve što hoćeš
moju kožu, moju kost
i lice koje poželiš


GOSPOD BRINE
Posted: 13 Feb 2015 12:56 PM PST

https://www.youtube.com/watch?v=okQud0b-OQ8


Da se zemlja vrti, o tom Gospod brine
moćne ljude muče brda i doline
šta je muka moja, zrno od problema
što mi srce stoji, stoji kad te nema

DOLINA NAŠEG SNA



Na vječnu smo se ljubav
mi jedno drugom kleli
a nismo se nikad više
ni slučajno sreli