♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

19. veljače 2015.

Ljepota je u oku promatrača


Slikovni rezultat za butterfly gif

Ljepota
 je
 estetska kategorija koja tradicionalno označava savršenstvo sklada.

U svakodnevnici ljepotom se najčešće naziva svojstvo osobe, 
predmeta ili ideje
 koje nas ispunjava osjećajem ugodnosti. 

U filozofiji ljepota je jedna od temeljnih kategorija kojima se označavaju temeljna svojstva bića. 
Grana filozofije koja se bavi ljepotom kao svojim predmetom se naziva 
estetika.

Ideal ljepote ovisi o kulturnom kontekstu, a u okviru iste kulture 
se često mijenja
 tijekom vremena. 
Ne postoji jedinstveno objašnjenje ljepote, 
a brojni pokušaji definiranja najviše govore o njenoj zagonetnosti.



Ljepota vjetra u njihovoj kosi 


Ljepota skrivena u očima



Ljepota  bosih stopala 


Ljepota   ruku


Ljepota jednoga  čina.


Ljepota dodira kiše 


Ljepota  neobičnosti 



Ljepota žene...




Zrnce Ljubavi

Posted: 14 Feb 2015 01:59 AM PST



Garavi Sokak - Zrnce Ljubavi






Posted: 14 Feb 2015 01:43 AM PST





Srpska pravoslavna crkva proslavlja danas praznik svetog Trifuna, 
koji se u narodu slavi kao zaštitnik mnogih zanata, pre svega vinogradarskog,
ali i bračne ljubavi i vernosti.







Posted: 14 Feb 2015 01:06 AM PST



U libar svojih dugova upiši mene
jer odavno te kupujem s onim što si htjela čut'




Od straha da ne potone tvoja ljubav za mene
i kao pčela u žlici čaja dok drži dah ja nemam razloga za strah




Dajem ti verse i note sve moje šarene perle na dar
još te mogu pjesmom kupiti lukavo i slatkorječivo 
još uvijek mogu ti podvaliti ljubav




I sve ću ti obećati bas sve što hoćeš 
moju kožu, moju kost i lice koje poželiš




Teh ma hi seva hilejda s'n a heja, s'n deja peji
lej sen da ti veh s'n vejdela jon di sejla vih s'n da
lej sen da ti veh s'n vej de la heya



GOSPOD BRINE

Posted: 13 Feb 2015 12:56 PM PST



Ja sam morski pesak, ti si beli sneg
desio se tresak, umalo i beg
kao da te vetar uveo u film
ušla si u sobu i povukla dim


Prekomorski pesak sišao na drum
ukrala mi dušu, okrenula um
kao da te vetar uveo u film
ušla si u sobu i povukla dim


Da se zemlja vrti, o tom Gospod brine
moćne ljude muče brda i doline
šta je muka moja, zrno od problema
što mi srce stoji, stoji kad te nema