♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

10. veljače 2015.

VaTrA



















Posted: 10 Feb 2015 11:14 AM PST


" Само ће жеља остати од ње ће звезда постати".



Ruski voz

Posted: 11 Feb 2015 01:09 PM PS
RUSKI VOZ 


Voz pospani voz za Harkov
Gomelj, Lenjingrad 
znam kako je
nocas dalek Beograd 


Nece moci nikada olovka ni hartija
ni svi Ruski postari
ne mogu ti odneti pismo
koje pisem ja marka s likom Lenjina
i u pismu jedina tuga sto me razbija


Nije votka rakija, mada nocas udara 
tuga mi je velika, velika ko Rusija 
ja ne mogu poslati ljubav 
jer se ljubav ne salje 
nit sam mogo poneti s sobom tvoje poljupce 


Voz u vozu izguzvana lica putnika
ti si tamo negde iza onih planina
dal' si mozda zaspala il' si budna kao ja 
dal' te muce nemiri il' te nista ne muci


Kada budes citala pismo
koje pisem ja
tajna bice skrivena
iza ovih redova


I nek svemir čuje nemir

Posted: 11 Feb 2015 12:46 PM PST



This month you were here

Posted: 11 Feb 2015 09:56 AM PST

Bosna i Hercegovina  
2382

Sjedinjene Američke Države
30

Rusija
84

Francuska
27

Ukrajina
27

Srbija
21


Peru
10

Njemačka
9

Kanada
7

Indija
5