♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

3. prosinca 2013.

Ako te neko upita


Ako te neko upita
Ko sam ti bila ja?
Reci ,da si me upoznao
na jednoj dalekoj stanici
gde zalutasmo i Ti i ja.

Ako te neko upita,
šta je bilo sa nama,
zasto više nismo zajedno?
Reci im da smo stigli do raskrsšća
Naših nadanja.

Da je svako morao dalje da krene
Jer nismo bili uigran par.
Svako je slušao svoju pesmu,
nošeni ritmom drugačijim od nas

Dok si ti išao laganim ritmom,ja preskočih tvojih par.

Moj život je bura,tvoj je tiho more;
Dok sam ja lomila životna koplja
Ti potraži sklonište u neki drugi dom.

Ako te neko upita,da li si me istina poznavao,
Nasmeši se,i reci.
Ne, nisam,
jer 
ona 
beše samo san.

Nema komentara: