♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. prosinca 2013.

Drama



P.S.  Likovni rad   jedne krasne grupe djece  

[*¨*✿ Lily of the West*¨*✿] 





Nijedna stvar na svijetu nije kao ljepota,


posebno ljepota ljudskog lica.

Mi to zovemo fizionomija.

Sve to je matematičko i zamišljeno

postavljanje crta u sklad.

Kao, ako nos ne štrči previše, 

obrazi su u

modi, ako uva nisu previše velika, 

ako je kosa dugačka… 

To je jedna vrsta varke ,generalizacije…

Ljudi misle o određenim licima kao divnim,

ali uistinu, u konačnom odmjeravanju, 

ona to nisu. 

To je matematicko izjednačavanje s nulom.

Prava ljepota, naravno, dolazi od karaktera.

A ne ako su obrve lijepo počupane. 


[*¨*✿ Lily of the West*¨*✿]



Wait...For me....Dont ever give up,
On the heart that beats for you...
Wait...Even though your heart is filled with sorrow.
Dont give up the faith...Wait.
When alone in the heat of the night .
Pray for a bright tomorrow,
when once again we can be together.
Dont forget the time we shared.
So be there to represent my name
when friends hold their glasses to the flame
hold the memory of your eyes
and I will pledge with mine.
Wait...I will never give up,
when the night will bring tomorrow.
Wait...till I can say my divines
through my friends who cry,
and I can say my farewell
To all of this I will return
with no tale to tell who needs more of this hell
In your arms I will always find heaven
You'd find me there when on outside of your door
I see your smile that I adore well climb
the stairs together
true love comes to those who wait
True love comes to those who wait


[*¨*✿ Lily of the West*¨*✿] Black and red with a measure of beauty


[*¨*✿ Lily of the West*¨*✿]


















Ne zovi suze,
k`o da same došle ne bi.
Ako krenu uzvodno,
teško meni, blago tebi.

A Thousand Years



И све време сам веровао
Наћи ћу те
Време је донело
Твоје срце за мене
Волио сам те за а
Хиљаду година
Волим те за а
Хиљаду и више







*¨*✿ Mi danas nijesmo više što bijasmo ko djeca, 


naivna, glupa, lirska, slijepa djeca; 


mi danas znamo jedno,


a to je to što znamo:


i logika da ima giljotinu. *¨*✿



[*¨*✿ Lily of the West*¨*✿]
Posted: 18 Mar 2012 01:56 PM P DT


Je li griješna ljubav moja 
ko 
glas ptice iz gnijezda ?


[*¨*✿ Lily of the West*¨*✿] 


Biti najbogatiji čovjek u groblju mi ne znači ništa.
Ići navečer u krevet,
govoreći da smo uradili nešto predivno,
je ono što mi je bitno.



[*¨*✿ Lily of the West*¨*✿]


Nije važno koliko smo puta 
udahnuli dah 
hej,
 važnije je koliko smo puta
ostali bez zraka

[*¨*✿ Lily of the West*¨*✿]
Ana Karenjina, Tolstoj


''Shvatio je da mu je ona ne samo bliska,
već da sada ne zna gde prestaje ona, a počinje on''

Oči su ogledalo duše





Sizif (grč. Σίσυφος) je heroj iz grčke mitologije i predstavlja oličenje uzaludnog posla. Bio je sin Eola i Enarete. Sizif je bio pohlepan i sklon prevari, pa su ga bogovi osudili da gura veliku kamenu gromadu uz planinsku strminu kako bi je postavio na vrh. Ali svaki put kada bi se približio vrhu, kamena kugla bi mu izmakla i vratila se u podnožje brda. Sizif je tako pokušavao iznova i iznova, ali bez uspeha.




Djordje Balašević 
- Naposletku


Naposletku...
Ti si dobro znala ko sam ja...
Otkud sad te suze, moja mila?
Rekla si da se za točak bršljan ne hvata...
Zalud izgužvana svila...
To je tako...
Ne pravi od tuge nauku...
Mami svetlo na sledećem bregu...
Okopniće moj otisak na tvom jastuku...
Kao "jezuška" u snegu...



Govor tvog tela, govor tvoje kože
nemirna bedra osedlo sam tad
govor tvog tela, govor tvoje kože
konjanik čuda te noći sam bio ja 

Noć, naša cela obli znoj
noć, pokri nas zvezda roj
u oku lik
zrikavci prigušili su krik

Noć, neki vanzemaljski zvuk
noć, umoran klonu struk
u isti čas
sve planete gledale su nas
gledale nas 






Sretno , malena moja i Tebi
Iznenađence  :)
Od tvoje Lily, s ljubavlju .

[*¨*✿ Lily of the West*¨*✿]
Kolaž dječijih radoova 




KAD SE MALE RUKE SLOŽE SVE SE MOŽE







Ništa drugo nije važno
Tako blizu, bez obzira koliko daleko
Ne može biti mnogo dalje ni od srca
Zauvek verujući u to ko smo
i ništa drugo nije važno