♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

24. prosinca 2013.

Desanka Maksimović




"Potrebno mi je mnogo sunca,
i to noću, jedno da me susreće,
jedno da za mnom svetlost baca,
u ponoru jednom dubokom,..
jedno da nosim u ruci 
kad od jada ne vidim prst pred sobom.



Potrebno mi je mnogo nežnosti,i to svakog dana,
i mnogo od milošte
 reči,
potrebno mi je primirje između srca i sećanja
 između neba i bola koji pred njim kleči.



Potrebna su mi dobrodošlicom ozarena lica
mnoga,
i to svakog trena,
potreban mi je prijatelj i to što veći,
potrebni su mi mostovi 

viseći preko mržnje,
preko nesporazuma nepremostivoga."