♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

8. prosinca 2013.

Antoni de Melo


„Savršena ljubav isključuje strah.
Tamo gde postoji ljubav ne postoje zahtevi, 
očekivanja, zavisnost. 
Ja ne tražim da me učinite srećnim;
moja sreća ne zavisi od vas.
Ako morate da me napustite, 
neće mi biti žao samog sebe; 
izuzetno mi prija vaše društvo,
ali ja se ne vezujem za vas.
Ja uživam u vašem društvu 
na temelju nevezanosti ne uživam ja u vama, 
to je nešto veće i od vas i od mene,
nešto što sam otkrio, 
neka vrsta simfonije,
neka vrsta orkestra svira u vašem prisustvu.
Ali, 
kad odete od mene, 
orkestar ne prestaje da svira. 

To je orkestar širokog repertoara
i
nikad ne prestaje da svira.