♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

21. prosinca 2013.

Moj šareni decembar



"Kad ja izgubim tebe, 
ti i ja ćemo izgubiti. 
Ja, jer si ti bio ono što sam ja najviše volela,
 a ti,
 jer sam ja bila ona koja je volela više. 
Ali od nas dvoje,
 ti gubiš više nego ja, jer ja ću moći voleti druge, 
kao što sam volela tebe,
 ali tebe neće niko kao što sam te volela ja...''

Tagore





Selimović




Pitali su me: „Voliš li je?“

Ne znam, još nikog nisam voleo.

I kažu mi da nisi ti za mene, 
da ima boljih.

Ali oni ne znaju da si samo ti u meni probudila osećaje 

za

koje nisam znao ni da postoje.








Što Bi Mi Bez Nas?

Šta bi mi bez snova, da se čuje naš glas ?
Šta bi mi bez ljubavi ?
Šta bi mi bez nas ?






Krug u žitu~ Massimo