♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. prosinca 2013.

Takva je noć


"NAJVAŽNIJI HRAM KOJI JE NAJTEŽE PODIĆI,
I KOJI SE MORA UVIJEK IZNOVA GRADITI JE
Č O V J E K"


Posted: 23 Mar 2012 04:54 PM PDT

Dan je sedmi naziru se vučje oči


Dan je sedmi
naziru se vučje oči

Dan je sedmi, i pravo je vrijeme poći u 
zagrljaj
planine.

Tek
nad provalijom postaje mi jasno.
Tvoje
su oči užarene i zubi mi neće oprostiti
nikada.

Pretvorim
li se u vučicu, trčeći sama,
tamnom
stranom šume, možda mi uspije,
preživjeti.

Igra koju ću igrati zapravo je poker
face.
Sakrit će me tekstura lišća,a bijeg će
od sada
biti moj stil života.

O ta planina u daljini, sada se čini
još dalja
tako okupana maglom.

Usmjerim li pogled tamo, daleko,
u tišinu, na rub beskraja
sigurna sam,sigurna sam,
čak i od 
vatrenih očiju vučjih.