♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. prosinca 2013.

Posted: 28 Aug 2012 02:55 PM PDT











Strahovito ne volim da vidim da je neko odrastao. 
Smetaju mi odrasli ljudi. 
Dosadni su! 
Trče, zauzeti su,
puni briga, 
nerviraju me.




 Mika Antić











"Nikad 
jedan čovjek nije sasvim svetac
 ili
 sasvim gresnik."


Sidarta













Naučio sam vrijednost tišine od brbljivaca, 
toleranciju od netolerantnih, 
ljubaznost od neljubaznih, 
a ipak sam nezahvalan
svim 
tim 
učiteljima. 



Halil Džubran








ŽELJE, ČESTITKE I POZDRAVI 
Posted: 28 Aug 2012 12:30 PM PDT


Draga profesorice, oprostite što kišem,
Oprostite što postojim i oprostite što dišem.
Mislim da ću ovaj sat morati da pazim,
Jer se jako bojim da vas ne zarazim.
Jao, bio bi veliki gubitak da Vas nema,
Moje srce želi lektiru da Vam sprema.
Razmišljam o vama u blaženom času i hipu,
Ali znate, idem doma, jer ja imam gripu.
Pazite na klice, jer je vani vlažno, 
O Marinu Držiću ne znam ništa važno.
Hanibal Lucić piše o svojoj vili,
A u Vašem grlu klijaju bacili.
Kašalj bi za Vas mogao biti koban,
A u pastorali glavni lik je čoban.
Stvarno Vam ne želim mononukleozu,
jer onda ne bi mogli obrađivati prozu.





Ptica sam nošena vjetrom kroz  život što imam jedan




Ljubav je jedna divlja ptica,
što nikad nema kavez svoj,
zalud mamiš je,
kad ona uvek odleti,

kud je volja njoj















U svakom porazu 
ja sam video deo slobode
 i 
kad je gotovo, 
za mene, 
znaj, 
tek tad je počelo...