♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

7. prosinca 2013.

Volim te





Volim te

Sjedni.
Ne tu.
Preko puta.
Moram te vidjeti.
Ne, ne prekidaj me.

Šuti.

Pusti me da kažem

ono što sam već trebala reći. 

Kad trebaš doći,bojim se dolaska. 

Zbog nedolaska. 
Jer, 
ako kasniš samo pet minuta 

srce mi na dlanu 

i moja me ljubav ili možda strah 

boli. 

I zato ne smjem kasniti. 

Vec sutra može biti kasno. 

A nisam ti jos rekla 
kako i koliko te volim. 

Volim te tijelom, pokretima, pogledom, dodirima, riječima. 

Volim te smijehom i suzama. 

Volim te tugom i brigama. 

Ne. Ne gledaj me zastrašeno. 

Ljubav, ma kakva bila; 
neispunjena, sretna, lakomislena i površna 
prava i zauvijek...

Boli.






Sanjati snove može svako, 
živeti 
u
 snovima mogu samo
posebni.