♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. prosinca 2013.

Gradinar



Ti si večernji oblak koji bludi nebom mojih snova. 
Čeznjama ljubavi svoje dajem ti boju i oblik. 
Ti si moja, moja, ti koja obitavaš u mojim beskonačnim snovima! 
Tvoja su stopala ružičasto rumena od ognja mog čežnjivig srca, 
ti koja znaš moje večernje pesme! 
Tvoje su usne gorko-slatke od ukusa vina mojih patnji. 
Ti si moja, moja, ti koja obitavaš 
u mojim usamljenim snovima! 
Senkom svoje strasti zarcnio sam oči tvoje, stalna gošćo u dubinama moga pogleda. 
Vezao sam te, moja, ti koja obitavaš u mojim besmrtnim snovima!


Tagore