♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

28. prosinca 2013.

Stepski vuk









"A ono što se u meni događa u rijetkim časovima radosti, 
što je za mene slast, doživljaj, ekstaza i uzvišenost,
 to svijet voli i traži možda jedino u pjesničkim djelima,
 a u životu smatra ludošću.


 I odista, ako je svijet u pravu, ako su ta muzika po kafanama,
 te masovne zabave, ti amerikanizovani ljudi, zadovoljni tako sitnim stvarima,
 u pravu su, onda sam ja kriv, 
onda sam lud, onda sam odista, kako sam sebe često nazivao, 
stepski vuk,
 životinja koja je zalutala u tuđ i 
nerazumljiv svijet koja više ne nalazi svoju postojbinu, 
vazduh i hranu."