♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

8. prosinca 2013.

Kao tango






"Naša ljubav je kao tango, brza i strastvena.
Udaljavamo se, grlimo i ljubimo
taman kad pomislim da je dosta, 
da treba da usporim ili prestanem, 
ona iznova raste u meni kao plima i tera me tebi nazad,
brže i u još većem zanosu.
I tako se vrtimo jedno oko drugog bez prestanka.
Da, neko nas okreće i vrti, 
a mi igramo.







Podigni prstić
docrtaj smajlija na svaki turobni lik.
To je tvoj krstić,
 tvoja amajlija koja te izbavlja od svih.
U tvom ogledalu je lik iz mašte, 
čujes fanfare i pleh,
ma neka praše! 
Zapis je u runama,
magija u strunama,
 praznici su u nama.




Ako se sretnemo u nekom novom životu, 
neću Ti oprostiti za sve besane noći 
i nedovršene snove u njima. 
Neću Ti oprostiti za sve neostvarene 
duge šetnje pored jezera 
i nedovršene priče o lepim iskustvima. 


Dobro znaš da volim da Te slušam. 


Neću Ti oprostiti za sve neostvarene 
duge šetnje parkovima 
i nedovršene priče o životu. 


U tome smo uvek bili dobri! 


Ako se sretnemo u nekom novom životu, 
neću Ti oprostiti za neostvarena 
putovanja u nepoznata mesta 
gde su drugačiji ljudi i običaji, lepota i predeli. 



Znaš da oboje to volimo! 


Neću Ti oprostiti za neodsvirane 
pesme na gitari 
i neodigrane igre uz pesme 
koje su ispevane samo za NAS. 


Znaš da bih mogla To dok ne poludim! 


A više od svega, 
ako se sretnemo u sledećoj reinkarnaciji, 
neću Ti oprostiti 
VREME kad nismo bili zajedno. 


Znaš da nam ga je uvek bilo malo! 


Ljiljana Petrović




Žena

Pa da,
znam ja tu ženu.
Ona ni iz čega napravi tortu.
Ona je Ona.
Takva.
Savršena, ili prepuna mana
to meni nije važna strana.
Volim sve na Njoj.
I sve što je Njeno.
Sve što kaže ili napiše.
Moja Duša od toga diše.
Ona.
I sve je to drugima smešno.
Meni sve što je Ona čudesno.
Zašto?
Znam, To je Ljubav
Jedina.
Samo budi tu kraj mene!
Nema druge ljubavi.
Ti si Moja.
Samo jednom se ljubi
Znaš?


Bukovski