♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

8. prosinca 2013.

♡ڿڰۣ PoetrY





"Tjelesno svaki čovjek sačinjava cjelinu, 

duhovno nikada"

Stepski vuk








Ponovo mi se učinila kao neko moj,

kao neko kome ne smem dozvoliti da ode.

Balašević










Bezumno jeodustati od svojih snova, jer se jedan nije ostvario.


Bezumno je odustati od svojih napora, jer je jedan bio uzaludan.




♡ڿڰۣ  PoetrY

Činilo se, na početku, da će provod biti lep.

Balašević









Mnogo je lakše razabrati zabludu nego otkriti istinu. Zabluda leži na površini i s njom ćemo lako izaći nakraj. Istina počiva u dubini. Tragati za njom nije svačija stvar.
J. W. Goethe













Samo ozdravi mi ti, to je sve sto sam od neba tražio  i svaki korak tvoj što ga napraviš  ja bi usnama nagradio.

Gibonni






♡ڿڰۣ  PoetrY

Odustao sam od čuvanja stvari,
i svi problemi su odjednom nestali.
Dostojevski




Ništa ne može izliječiti dušu osim razuma, 
kao što ništa ne može izliječiti razum osim duše.
Oscar Wilde




Čovječe pazi da ne ideš malen ispod zvijezda





ZaBludA



Šta je to?


♡ڿڰۣ  Jel` se primilo za   srce 

DAVID ŠTRBAC

"Nijesam ja, gospodini moji, 
četrdeset gradi budala, 
već sam ja vami za to čudnovat, 
što u meni ima milijun srca i milijun jezika,
 jer sam danas pred ovim sudom plako
 ispred milijuna duša
 koje su se od silnog dobra i miline umrtvile, 
pa jedva dišu."



Превише љубави свакако  може да убије.

 Спасавај се!


♡ڿڰۣ  PoetrY 


MI plešemo







Sve se u meni otima prema onome što je bilo
ili što će biti, 
ali ne uspjevam da pređem granicu ove noći.



♡ڿڰۣ  Jel` se primilo za   srce 


"Prošle su mnoge ljubavi
Prošli su mnogi životi 
I ovo naše prolazi
 A vaše dolazi 
Sve što se zbilo nestat će 
I ovo naše prestat će 
A vaše vrime doći će 
Ali i proći će" 




♡ڿڰۣ  PoetrY










"Proći pored nekoga
lako i odbiti pogled od njegove oči. Lako. 
Proći, otići lagano, a ponijeti taj ogroman teret trenutka čiste ljubavi.
Nije ni malo lako."
 I. Andrić





Niko ne može zaustaviti proljeće







"Nema Sunca bez svetlosti, ni čoveka bez ljubavi."








Od sveg voća koje sam probala, najbolji ukus je imala dobrota




♡ڿڰۣ  PoetrY



"A o kiši ti nisam ni rekao:sve mi je usne ulubila.
Malo me ljubila. Malo ubila."




Zagrli bjelinu novih dana i zaboravi. 
Kasno je već dragana, hoću da kažem, zreli smo ljudi, 
To jest, nismo više djeca . I znam da nije lako, I znam da možda i boli, .ali pokušaj:
" Molim te,pokušaj zaboravi!"

 R. Šerbrdžija








" Životu nikad ne ponestane ključeva .
 Samo moraš znati koje da koristiš ,
 koje da baciš i koje da daš drugima . "

Ivo Andrić
 Znakovi pored puta


♡ڿڰۣ  PoetrY

Ukrao mi ljubav lopov Sin doktorov unuk popov 
Odveo je u Zemlju Bez Snegova 
U snove mi bosa bane Pripretim joj da zastane Dal’ je u snu moja ili njegova?
 I tako krckam dane k’o orase
 Sta zagorči ne mora se zagristi
 Sejem svet kroz sitno sito tražim nešto naročito
 Pokajnika i begunca nekog s one strane sunca
BalaševiĆ




Svi misle kako promeniti svet,
 a niko ne misli kako promeniti sebe.
Lav Tolstoj




"Čudno je to.
 Kad čoveka obuzme neka misao, onda je nalazi svuda, 
čak je i miriše u vetru."
Tomas Man




Za pravi odnos i pravu ljubav ponekad je potrebna distanca.
 Antoni de Melo 


♡ڿڰۣ  Jel` se primilo za   srce 






I sve što trebate, imati ćete,
jer u biti, čovjek kad ima ljubav,
 kad ima čisto srce, tako mu malo treba a čini mu se da posjeduje čitav svemir.
 I zato, idite, ako već niste,
 izmirite se sa čovjekom u ogledalu, i onda obratite pažnju: 
zar vam oči odjedanput nemaju ljepšu boju? 



♡ڿڰۣ  PoetrY

Mirim nepomirljivo, 
spajam razdvojeno ljepilom svoga sna.




Nekad tišina zna prepasti džina
kad ispusti krik!






♡ڿڰۣ  PoetrY 



TRAŽIM SAMO DA MI VRATIŠ OSMEH. TREBA MI U OVAKVIM DANIMA.
DA MOGU IZAĆI PRED LJUDE I USPEŠNO ODIGRATI PREDSTAVU: 
’’NIJE MI NIŠTA’’. A SVAŠTA MI JE.


♡ڿڰۣ  Jel` se primilo za   srce 





 Tetovirala sam dušu tobom, a lepo su mi rekli da se tetovaža ne skida. 
Kidam, al ne ide.


‎"Čovjek je gospodar riječi koje nije izgovorio,
 ali je rob onih riječi koje su mu izmakle."



'Ima susreta, čak sa potpuno nepoznatim osobama, 
za koje se počinjemo interesovati već od prvog pogleda, nekako odjednom, neočekivano,
 pre nego što ijednu reč progovorimo."




‎"Svuci svoju gordosti, i obuci skromnu odjeću."




NIKADA MOJU LJUBAV NEĆEŠ PRETVORITI U MRŽNJU , JER JA VOLIM 

KIŠU.







Imala je onaj poseban način
gledanja u oči. 

On nije bio ni stidljiv
ni seksi. 

Bio je ~ savršen.












"Da se zvijezde, 
mjesto što sjaju uvijek nad našim glavama,mogu vidjeti samo s jedne točke zemaljske kugle , ljudi ne bi prestali u hrpama onamo putovati,
 da motre nebo i da se dive čudesima neba" 
Seneca.










Stvari koje su snažnije od tebe, jake su, jer samo ti ih vidiš kao jake. 
Zauzdaj konja, postaće krotak i veran. Zajaši potok i biće sluga vodenici.
 Podigni krov nad glavom 
i
 šta ti mogu mećave,
 pljuskovi ili sunce.

M.M. Antić




"Poneki mornar možda ostane bez lađe, ali  bez mora to je izuzetan peh"









I žive oni tako, nečujni i neveseli

i mile kao sjenke, kao vrijeme i sati, 

i tek kad umru, slomljeni i uveli,

objave crni posmrtni plakati  

da su oni sa nama živjeli.









Svako ima svoje razloge I kad razlozi ne postoje 
Ti u ljubavi mojoj si
 Iste stvari mi smo sanjali












“Iskren mir priliči ljudima,
a divlji gnjev zvijerima.”

Ovidius












Nothing Else Matters




" Sit svega toga, ostavio sve bih. 
Kad smrću ljubav napustio ne bih. "

W. Shakespeare












"Nisam pristalica ni jedne religije.

Biti dobar je bolje od bilo čega,

 ako uopšte ima izbora.
Ne morate da budete hrišćanin; to nije obavezno. 

Prosto, biti dobar je jednostavno pojam."

 Č.Bukovski










"Sa svoje sam silazio zvijezde
trudio se da ne budem veći "







" Ako ti jave: umro sam,
ti znaš - ja to ne umijem."




Riječi su trivijalne.
Osjećaji su intenzivni.



♡ڿڰۣ  PoetrY


" POSLE SVEGA , LJUBAV ĆE DA NAS PRAVDA,DA IZRAVNA MERU"


O delima ljubavi 
 I.V.Lalić

♡ڿڰۣ  Jel` se primilo za   srce 









Dan je lijep jer ga oči tvoje gledaju.

E.Kišević










"Ljubav je biljka koja  raste u srcu."























‎" Voljela bih da si uvijek uz mene.
 Da si na mojoj strani. I kad sam razdražena.
 I kad nisam u pravu. I kad nismo sami. I kad sam nepravedna.Pređi preko moje zlobe, umiri me tihim dodirom, ne mučim te bez razloga.
 Ako ne znaš, sve je uzalud. "






Uvek je gledala sati čim sklope kazaljke

krug k'o mala bi šaputala tad

 da negde neko misli na nju.










"Ponekad odlutam, tek toliko da budem sama,
stvarno sama.
 Da čujem sebe, svoje misli. Ne treba mi puno vremena.
 Par minuta. Tek toliko da kažem sebi šta želim, šta osećam. I onda se vratim.
 Ponovo slušam druge, slušam tuđe želje i snove.
 I ponovo zaboravim na sebe. 
I čekam... 
Čekam da ponovo odlutam."




Svi smo mi ponekad nepoželjne persone ,


 u nečijem carstvu!





Nikad ne donosite važnu odluku


ako niste razmotrili barem dvije mogućnosti izbora.




I opet mi duša sve o tebi sanjA






DruG ili TrgovaC


Sve što više pričaš o sebi,sve više se daješ drugom
Kada susret završi, ako je prijatelj sačuvat će to što si dao,
ako
 je trgovac prodat će te.






''Ako hoćeš da budeš mudar, nauči pametno da pitaš, pažljivo da slušaš,
 mirno da odgovaraš i da prestaneš kad nemaš više šta da kažeš.''




♡ڿڰۣ  Jel` se primilo za   srce 



U oluji, u buri, kraj nedaća svih, uz teške gubitke i tugu

kletu, biti nasmejan, prirodan i tih, najveća je umetnost na svetu

Sergej Jesenjin









Život nije ravan i jednostavan hodnik po kojem
neometano i slobodno putujemo,
 već je to lavirint pun prolaza, među kojima izgubljeni i zbunjeni moramo naći svoj put..."
Spencer Johnson




















Lako je svući odjeću i voditi ljubav


 - ljudi to stalno rade.
Ali, otvoriti dušu nekome, 
otvoriti im odaje svog duha, misli, strahova, 
budućnosti, nada i snova.
 E, to znači biti nag!












"Vrijeme je besplatno, ali neprocjenjivo.
Ne možete ga posjedovati, ali ga možete koristiti. 
Ne možete ga zadržati, ali ga možete potrošiti.
 Jednom kad ste ga izgubili, nikada ga ne možete dobiti natrag." 
Harvey MacKay











Ja umem u svakom novembru
da napravim jun " 
M.Antić







Kad bih ja bio Ti, a ti da si Ja,
ja bih tada rekao tebi,
 odnosno sebi,  da ja, ustvari ti, 
volim sebe odnosno tebe više od sebe 
,to jest, tebe, ovaj mene, 
*ebo te, zbunih se... 








♡ڿڰۣ  PoetrY 

"Ja sam plesačica na žici napetoj od prezira.
Nemojte dopustiti da se strmoglavim u ravnodušnost."



Too much love will kill you
♡ڿڰۣ Jel` se primilo za   srce

Kad bismo hteli biti samo sretni, to bismo lako postigli. 
Ali mi želimo biti srećniji od drugih,  a to je veoma teško, jer smatramo druge srećnijima nego što jesu.
Monteskje





I zaplakat ćeš, istog časa. I naizad shvatiti koliko sam te volio.













"Odlučio sam se za ljubav.
Manje je istinito i manje vjerovatno, ali je plemenitije. I ljepše. Tako sve ima više smisla.
 I smrt. I život."
M. Selimović


















"A onda bacim pogled ka nebu  Kako sam mali i kad sam jak" 











♡ڿڰۣ  PoetrY
 ♡ڿڰۣ  Jel` se primilo za   srce 





Jur nijedna na svit vila
Grihota bi da se stara 
Ova lipost uzorita,
 Bože, kî si svim odzgara, Čin' da bude stanovita,
 Ne daj vrime da ju shara Do skončan'ja sega svita. 
Ova lipost uzorita Grihota bi da se stara.

















Može li čovjek zaustaviti vrijeme
Volim te, kažem. Ko nam šta može, kažem.
 I osjećam se kao gospodar svijeta"
 Meša Selimović








To je krug života

I to nas pokreće sve Kroz očaja i nade Po vjeri i ljubavi 
Do možemo pronaći naše mjesto 
Na putu zajma
 U krugu









 Ljubav je ples čoveka i vatre
Ako se ikad predaš vatri , pretvorićeš se u pepeo





Ožiljak u vremenu na tetoviranoj koži


Kada pogledamo u oči djeteta,
 ono što prvo opažamo u njegovu značaju
je nevinost: njegova dražesna nesposobnost da laže, 
da nosi masku ili da se pretvara 
da je bilo što drugo osim onoga što jest




Postoje osobe o kojima nikom ništa ne govorimo, a ipak su nam jedne od najdražih.



Ono što ne možeš da raspetljaš. 
Preseci.

Black heart (cards)

Nemojte ostariti, koliko god da živite.
 Uvijek se ponašajte kao znatiželjno dijete pred velikom misterijom zvanom – život..." 
Albert Ajnštajn

Black heart (cards)






"Prava ljubav se sastoji od ekstaze i agonije."
P. Coelho




Tvoj svijet je samo ono što stane u tvoje srce.

















Nitko nije tako slijep kao oni što ne žele vidjeti.


U očima tvojim nađoh sebe













Nisam ja nju ostavio, prijatelji,
nije ni ona mene, mi smo se samo rastali
.Onako kako se rastaju dvoje koji su se voleli u pogrešno vreme, 
a uz pogrešno vreme idemo i pogrešni mi. 
A nismo bili...
Balasevic












I ne volim princip "pamti - pa vrati",
to bi mi ukaljalo obraz. 








Nema lepše pobede od pogleda u nečije oči bez grižnje savesti,
 i znati da ću za tu osobu vlastito srce od srama izdati..







~Stepski vuK~
životinja koja je zalutala u tuđ i nerazumljiv svijet
 koja više ne nalazi svoju postojbinu
, vazduh i hranu



Pas će vas voleti,
ali nikada se neće pretvarati da to čini.








"Bilo bi razborito da ti to ne kazem. Ali necu da budem razborita,  bar ovog puta ne. Hocu nesto sasvim drugo. Pazi i slusaj me! 
Ti ces ovo cuti i zaboraviti, smijaces se tome i plakaces.
 Pazi, djecko! Hocu, braco
, da igram s tobom na zivot i smrt i hocu da ti otkrijem svoje karte  jos prije pocetka nase igre."






Prestani da koriguješ druge.
Ispravljanje tuđih grešaka kada su oni totalno u krivu je jedna stvar,
 ali stalno upadanje sa svojim mišljenjem u njihov govor, 
u najmanju je ruku neprimereno i ofucano.








Kolo od sreće uokoli, vrteći se ne pristaje:
tko bi gori, eto je doli,
a tko doli gori ostaje




"Ljubav je neka lepa stvar, ode, izgubi se,
pa se opet vrati, bila je čovek,
 bila je žena, bila je neka mirna ulica sa pesmom cvrčka
 i oleandrom u cvetu bila je slika
, bila je znak, bila je predznak i ćarlijanje vetra po snegu ljubav je neka lepa stvar,
 ode, 
izgubi se 
pa se opet vrati. ...“











Povlačim se u svoju samoću
tamo gde su ljudi moga kova,
 tamo gde se teško živi noću od tišine i opasnih snova.
 Srećan~ D.Trifunović











Hiljadu nečijih srećnih časaka biće kao ovaj, ali ovaj nikada više.
 Hiljadu tuđih ljubavi biće kao ova, ali ova nikad više.
Mesa Selimovic









Ostati ,da li ?

Pitanje je sad , oči ,oči nam nisu iste.













Ljubav nije poljska biljka
 sto nice medju stenjem i pored bure  i snega: 
ona je retko drvce, biljka








 Pazi šta želiš , možda ti se i ostvari








♡ڿڰۣ  PoetrY 



Ma , hajde , molim te ! Igraj se sa mnom 
Igraj se sa mnom  Kao sa detetom malim...
 Nemoj nikada kao sa ženom.
Kao dete ću razumeti sve .

♡ڿڰۣ  PoetrY 






I svaki put kad budeš komadić sebe dao
i svoje snove svetu po vetrovima slao, 
ličiće jutro na tebe



 "Kad kroz svoje oči primi odbljeske ljepote, koji kao kiša padaju na klice njegova perja,ugrije. A od te tople kiše rastopi se ono što je oko klice
, što se davno do okorjelosti stisnulo i smetalo klijanju. Ali, kad priteče hrana, tada počne iz klica rasti perje po cijeloj površini duše, jer je sva nekada bila pernata."






Kraj je uvijek na kraju

Samo sam ja preživela.
 Smrt voljenih bića
I mnogo mi se dragih prijatelja
 Izgubilo u dubini mraka, 
Preživela niz izdaja i kleveta
 I opet mi se hoće 

SUNCA I ŽIVOTA