♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. prosinca 2013.

Tišine


Osveta je omamljivi i žestoki oganj.
Ona sve spaljuje, 
svaku drugu misao i  osjećaj. 
Ostaje ona sama,
 nad svim i u svemu.


Al' zumbuli su zumbuli,
a ruža je ruža,
pa da na kraj sveta iznikne
Balašević

( P.S. ruže su ruže , 
al' krin je krin, 
pa da na kraj svijeta iznikne )
                                                           




Neću da joj pomognem, 
neka se otkrije sama, to je i smisao ove igre u kojoj se uspostavlja naš odnos. 
Pomalo sam nadmoćan, jer vidim da se ne brani, ali osjećam da nije slučajno stala na moj put: 
nešto će se desiti među nama.
Čini mi se da to znamo i ona i ja,
 tražimo se i čekamo.  
I uvijek sve odgađamo, kao u strahu od rješenja.
 Ovako je mogućnost, 
cvjetanje, 
prostranstvo želje. 
Sve je tu moguće, sve je pred nama.

Meša Selimović