♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

9. prosinca 2013.

Postoji tajna vještina



'' U našoj noći sve je isto ista su nam jutra kao i nekada.
 I mi smo isti i ono u nama.''

Jordan Aleksić





GleDaTi U IsToM SmJeRu
najčešće je jako teško





Pa što bismo se opraštali?
Čega da nam je žao?
 Ako ti jave: 
umro sam,
 ti znaš - 
a to ne umijem.







MOJ BIJELI LABUDE ,
KAD ME JEDNOM NE BUDE
SVE ĆE BOJE 
LABUDE
DA SE 
R A Z B I S T R E !



" Postoji tajna vještina srcu se pokoriti


i to su priče za djecu u koje ne želim sumnjati "






Ljepotа duše imа tu osobinu,

dа je i u stаrosti mnogi vole, 
jer

 nikаdа ne vene i stаlno cvjetа.







Voljeću te kao sebe
 Ili ne,
nekako je malo, 
voljeću te više.
Voljeću te kao potrebu
 koju sam sam sebi stvorio,
čuvaću te kao talisman
 protiv svih životnih uroka,
poput divljaka,
stajaćeš oko mene kao zid
,iznad mene kao krov
,oko mene kao toplina.


Čovjek pun duha i u potpunoj se samoći
 izvanredno zabavlja
svojim mislima i fantazijama, 
dok glupaka ni neprestana promjena društva, 
prizora, šetnji i zabave, 
nije u stanju obraniti od mučne dosade

 Artur Schopenhauer





Pesma ženi 
J.Dučić

Ti beše misao moja očarana, 
simbol svih taština, porazan i leden. 
A ti ne postojiš, nit' si postojala.
 Rođena u mojoj tišini i čami,
 na Suncu mog srca ti si samo sjala 
jer sve što ljubimo - stvorili smo sami.



Znam tajni gaz,
 moje lane,
 most se pruži gde ja stanem
sve da vuku me konji vrani 
nema meni jedne strane 
dok si ti 
na drugoj strani.




RuMi

Mnogo sam tražio da vidim sliku svoje duše,
 ali
 ni na kome se ne pokaza moj lik. 
Rekoh na kraju,
 radi čega je ogledalo?
 Da sazna svatko,
šta je i kakav je.
 Ovo stakleno ogledalo je radi vanjštine naše,
 a ogledalo za sliku duše je od vrlo skupocjene i rijetke materije.
 Ogledalo duše samo je lice prijatelja tvoga, 
ali onoga, 
koji potiče iz drugih zemnih daljina.






Ne znam da li me je vratila u pubertet

, ili me je požurila u klimaks,


čemu li sam to bio bliži, da mi je znati? 

No, to nije ni tako važno...

Važno je da me je pomakla

 iz one fatalne tačke 

u kojoj sam plovio poslednjih hiljadu godina..













Srce stade kao dete da se otima,
tražili smo se po prethodnim životima.
 Ostavih iza sebe svet zablude, 
promašaje koji tište
Prosto, 
lako
 k'o neko beznačajno pristanište..






O,glupo srce, ne tuci!




O,glupo srce,ne tuci!




Razoružanog mene Amor stiže
Pred vašom strelom  ~ ja ni luk ne uzeh

F. Petrarka









Uvijek sam se nadao da će jutro nešto promijeniti, 
da će proći neko vrijeme
i da će sve opet biti kao što je i bilo.
I sutra je obmana. 
Sutradan ništa ne mijenja. 
Ubiše me sutradani.







Ja znam
 da ti si drag mnogim drugim ženama
al' ti si samo moj
 ti tečeš 
mojim venama










''Ako hoćeš da budeš mudar,


nauči pametno da pitaš, 

pažljivo da slušaš, 


mirno da odgovaraš
da prestaneš kad nemaš više 

šta da kažeš.''

Lafater





 Postoje osobe o kojima
nikom ništa
ne govorimo, 
a ipak su nam
 jedne od najdražih








Ole Lole
Obuci heklane sokne, one sa štrafticom, pače
Da lakše odrede dokle su ti alapače!  
Lole
Razigraj nožice brze, nosićem do neba dopri 
Nije ni čudo što nas mrze
Kad smo tako dobri!






Zato sad nosim ovaj oklop
i
dobro mi je.
Ne žalim se ja, 
ali žale se ljudi oko mene.
Valjda im smeta
 što me ne mogu uništavati 
kad god
 požele


Ono što može i biti i ne biti uvek se,
na kraju krajeva, pokori onome što mora biti.
 Ivo Andrić


Negdje postoji netko Kao ti 
Negdje postoji netko
Kao ti 
Kome treba tvoja ljubav
Kao zemlji kišne kapi
Negdje postoji netko
Negdje postoji netko
 Kao ti 
Koji tvoju tugu dijel

Tvom smješku se veseli
Negdje
 postoji netko kao ti,
kao ti
kao ti







" Nikada nisam pisao po danu. 
To je kao da trčiš kroz tržni centar potpuno go.
Svi mogu da te vide. 
Noć to je vrijeme kad vježbaš trikove stvaraš magiju."


Čarls  Bukovski






Balašević 

"I mada svaki put uredno nešto poželim,želje mi se beš i ne ispunjavaju
.Negdje je zapelo...
Možda se ispunjavaju nekom drugom? 
Ne bi bilo prvi put...
 Nema veze,ne ljutim se
. Dobre su to želje,šteta bi bilo da samo tako propadnu..."




Balašević

I nije rekla ništa, nasmesila se samo..
I pružila mi ruke,
 kao sebe da mi pruža...






Mak Dizdar
Kameni Spavač 
DaŽd



Trebalo bi načas stati sa suncem svojim i sjenkom svojom stasati 

Trebalo bi se konačno sastati sa već davno odbjeglim vlastitim srcem 

Trebalo bi se odkameniti i proći bez osvrtanja kroz kamenu kapiju ovog kamenog grada

 Trebalo bi htjeti i svu noć bdjeti slušajuć kako dažd pravedni pada pada pada





I tako smo Linda i ja sjedeli na klupi i posmatrali patke. 

Patke se nizašta nisu brinule-nema kirije,nema odjeće, 

a hrane koliko voliš-samo plutaš naokolo,kenjaš i gačeš. 

Grickaš, gutaš, jedeš po cijeli dan.