♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

6. prosinca 2013.

Aleksandar Dima



 Aleksandar Dima
Posted: 09 Jul 2012 05:26 AM PDT

"Ja sam od onih ljudi koji vjeruju da se u malom sadrži sve 
Dete je malo a sadrži u sebi čoveka
Mozak je mali ali skriva misao;
Oko je samo tačka a obuhvata prostranstva."










Uljudnost je nalik na zračni jastuk, 
u  njoj možda i nema ničega, 
ali  ona 
ublažava udarce života..

Posted: 17 Jun 2012 08:35 AM PDT






" NE ZNAM NIŠTA O DUHOVIMA,

JA ŽIVIM U SVOJIM SNOVIMA,

I

 DRUGI ŽIVE U SNOVIMA,

ALI

NE SVOJIM,

U TOME JE RAZLIKA"


Herman Hese









PoNeKaD

Posted: 12 Jun 2012 12:02 PM PDT

Ponekad... 
samo ponekad  
Kad se laste gnijezde... 
I nebom caruju zvijezde... 
Lomovi se dešavaju u duši... 
Tada... Sve se 
ruši... 
Opako.. jako... 
I ja... 
zaplačem... bez jecanja... 
Samo ramena... 
Uzdrhtala... 
Plačnu sinfoniju tkaju... Ona poznaju taj ritam... 
i tonalitet... pa nek je proklet... taj svijet... 
Suza....







"Starinska ura na ormaru spava.
Kazaljke njene već se rđom žute.
Umorna lampa tiho ocrtava
prostore uske, samotničke pute.
Ja ne znam gdje sam? Nešto tamno slute
umorne oči. Noć je. Topla.Plava.
Tako je teško kada stvari šute
i kad se miješa prošlost, san i java.
Pa gasim staru lampu, sklapam oči.
Nitko mi neće u posjete doći,
ni tat, ni gost, ni drug, ni draga žena.
Naslonim glavu na krilo samoći
i slušam zvižduk vlakova u noći
- O gdje si sada, gdje si, Bezimena?"

Gustav Krklec








Čim nevrijeme udari neko: 
oluje,kiše,il snijezi zaspu, 
moja majka posklanja cvijeće sa prozora, 
pa u okvir okna okači lampu. 


-Kome to svijetliš?-bunovan pitam. 
A majčin glas obavi crn šum drveća: 
-Po ovom mraku beskućnik,sine, 
Bolje vidi lampu od cvijeća. 

Enes Kišević