♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

1. prosinca 2013.

PLAVA PJESMA

Vidi, dragi
svađaju se na paleti boje
koje su moje, a koje su tvoje
vidiš li, samo boja plava
šuti, ko da spava
ko da spava
Hajde, milo moje
hajde, da dijelimo boje
nek bude tvoja crvena boja
crvena k'o ljubav moja
nek bude moja žuta boja
žuta k'o ljubomora tvoja
crna je moja, a bijela tvoja
roze je tvoja, a smeđa moja
lila je boja k'o duša moja
zato, dragi nek bude tvoja
nek moja bude ružičasta
a tebi eto narandžasta
sve što je zeleno nek je tvoje
a nek je moje sve plave boje
Dajem ti, draga, sve boje Svijeta
tvoja je, srce , cijela paleta
samo ne diraj, srce moje
ne diraj lutko, plave boje 
jer plava boja, dušo moja
ne može biti ni moja ni tvoja
plava je boja samo svoja
Milo moje, sve su boje tvoje
samo pusti nek boja plava
na beskrajnoj pučini spava
Ne možeš dušo boju plavu
umjesto jastuka staviti pod glavu
plava je boja hladna i daleka
plavo je, draga, samo jeka
plava se boja uvijek čeka
Plavo nikome ne pripada
plavom se uvijek samo nada
Plava se boja uzeti ne da
plava se boja samo gleda
boja je plava beskrajna
plava je boja vječita tajna
Ničije nije plave boje
plavo je, upamti, samo svoje
plavo nit plače nit se smije
plavo ni ledi niti grije
plava je boja Fantazije
Crna je noć, a bijeli dan
plavo je , mila, samo san
Plava se boja nikad ne dijeli
ona se uvijek samo želi
Mogu se uzeti zelena i siva
a plava, dušo, plava se sniva
Reci mi, reci, milo moje
zašto smrt svi crno boje
kaži mi, kaži, zlato moje
zašto se smrti svi boje
kad i ona je plave boje
Slušaj me dobro, zlato moje
i moja duša plave je boje
Plavo je nebo i plavo more
plavi su oceani i plave zore
Sve plavo je plinsko ili tečno
sve plavo je bestežinsko i vječno
Na moje grudi nasloni glavu
darovat ću ti Bajku plavu

Ivica Tomić